Augošajā digitālajā vidē, kur e-komercijas pārdošanas apjoms 2021. gadā sasniegs 4,9 triljonus dolāru, tirgotājiem jāatrod veidi, kā veicināt sava zīmola atpazīstamību, atrast pareizos pārdošanas kanālus un uzrunāt potenciālos klientus.

Lai gan meklētājprogrammu optimizācija (SEO), satura mārketings, mobilās lietotnes un e-pasta kampaņas ir būtiskas, lai gūtu panākumus, apmaksāta reklāma ir labākā ātru rezultātu sasniegšanas taktika. Aplūkosim galvenās metodes, kas spēj uzlabot jūsu maksas reklamēšanas stratēģiju.

Google Ads un meklētājprogrammu mārketings

Vairāk nekā 5,6 miljardi veikto meklējumu dienā skaidri norāda, kāpēc reklamēšana, izmantojot Google Ads, ir svarīga. Tas, iespējams, ir pirmais kas nāk prātā, kad runa ir par apmaksātu reklāmu, kas plašāk pazīstama kā maksa par klikšķiem.

Maksa par klikšķi Google reklāmā parādās meklētājprogrammas rezultātu augšdaļā, kad lietotāji meklē saistītos vārdus. Izmantojot atslēgvārdu rīkus, piemēram, SEMRush un Ahrefs, jums ir iespēja noteikt cenu par vārdiem, kurus izvēlas jūsu auditorija, un piesaistīt perspektīvākos potenciālos klientus.

Pēc Oberlo informācijas, 46% produktu meklējumu sākas Google tīklā, un tas nozīmē, ka jūs varētu zaudēt lielu trafika daļu, ja neesat ieviesuši PPC stratēģiju.

Sociālo mediju reklāmas

Sociālo mediju reklamēšana parasti ir vērsta uz Facebook un Instagrams Ads. Kaut arī šīs platformas joprojām ir populārākās no visiem sociālo mediju kanāliem, TikTok un Twitch eksponenciālais pieaugums arī tās padara pievilcīgas reklāmdevējiem. Ja izmantojat Facebook reklāmas, kuras iegūst ap 22 miljardiem klikšķu gadā, tās uzņēmumiem sniedz neapšaubāmi labākās reklamēšanas iespējas ārpus meklēšanas programmām. Izmaksas nav lielas, un pastāv mērķauditorijas atlases iespējas, tostarp ņemot vērā tādus demogrāfiskos datus kā vecums, valodu, atrašanās vietu, intereses un ieradumus.

TikTok beta reklāmas piedāvājumu uzsāka tikai 2019. gadā, taču tādi lieli zīmoli kā Fenty Beauty, Apple Music un Nike to jau veiksmīgi izmanto. 63% TikTok lietotāju ir vecumā no 10 līdz 29 gadiem, proti, uzņēmumiem, kuriem ir jauniešu auditorija, tas jāuztver kā labs ieguldījums.

Tāpat kā Google, arī sociālo mediju platformās ir iespēja automatizēti noteikt cenu, izvietot un izmantot A/B testēšanu.

Atkārtotas mērķauditorijas atlases kampaņas

Ikviens būs pieredzējis atkārtotu mērķauditorijas atlasi. Uzņēmumi uzrunā klientus atkārtoti, pamatojoties uz viņu iepriekšējo sasaisti ar zīmolu. Piemēram, ja jūs esat meklējis apavus e-komercijas veikalā un pēc tam apmeklējat Facebook, zīmols jums piedāvā apavu reklāmas.

Atkārtotas mērķauditorijas atlases izmaksas parasti ir robežās no 0,25 līdz 0,60 ASV dolāriem par klikšķi, savukārt Google standarta kampaņas maksa pārsniedz 3 dolārus par klikšķi. Uzrunājot auditoriju, kura jau ir izrādījusi interesi par jūsu zīmolu, kaut arī tirgus ir mazāks, klikšķu skaits un reklāmguvumu iespēja ir daudz lielāka.

Video reklāma

Vairāk nekā 50% tirgotāju izmanto YouTube un video reklāmas. Tā ir e-komercijas un sociālo mediju patēriņa nākotne. Ir vairāki YouTube reklāmu veidi: klipā ievietotas, bez video (pārklājumi un baneri). Ja vēlaties veicināt sava zīmola atpazīstamību, izmantojiet reklāmas bez izlaišanas iespējas opcijas. Ņemot vērā to, ka 76% cilvēku norāda, ka automātiski izlaiž reklāmas, kaut gan jūs esat pārliecināts, ka to saturs ir saistošs, tas ir lielisks veids, kā iegūt auditorijas uzmanību.

Vietnē Hootsuite jūs varat izlasīt pilnu YouTube reklāmu ceļvedi un uzzināt, kas jūsu situācijā vislabāk darbojas. Ir daudz pielāgošanas un mērķauditorijas atlases iespēju, kas palīdz nekavējoties iegūt klientus. YouTube ir vairāk nekā 2 miljardi lietotāju, un tas padara to par lielisku reklamēšanas iespēju platformu.

Maksas saturs

Satura mārketings ir viens no būtiskiem uzņēmējdarbības attīstīšanas paņēmieniem. Tādas platformas kā Taboola un Outbrain palīdz reklamēt saturu atbilstošās un populārās vietnēs. Reklamējot tīmekļa lapas un emuāra ziņas, kurās ir daudz reklāmguvumu, jūs sasniegsiet labākos rezultātus.

Šādiem reklāmas tīkliem parasti ir mazāk ierobežojumu nekā sociālo mediju platformām vai Google. Ja strādājat pie spēcīgas un uz ilgtermiņu vērstas klientu piesaistes, tad, izmantojot citas vietnes apmeklējumus, jūs nostiprināsiet pakalpojuma vai produkta pozīcijas.

Secinājumi

  • Google tīklā ik dienas tiek fiksēti vairāk nekā 5,6 miljardi meklējumu, un tas padara meklētājprogrammu mārketingu par lielisku tehniku vietnes apmeklētāju piesaistei
  • Plašais sociālo mediju klāsts ļauj bagātināt jūsu satura popularizēšanas iespējas, izmantojot apmaksātu mārketingu
  • Atkārtota mērķauditorijas atlase atgādina par jums klientiem, kuri jau ir iesaistījušies jūsu zīmolā
  • Tiešsaistes videoklipi līdz 2022. gadam veidos 82% patērētāju datu plūsmu, padarot to par neatņemamu apmaksātas reklamēšanas stratēģijas sastāvdaļu
  • Izmantojiet tādas satura izvietošanas platformas kā Outbrain vai Taboola, lai reklamētu savu saturu populārās vietnēs un pie izdevējiem, kuriem patērētāji uzticas